Wpisujcie Wasze rankingi filmów, które wyreżyserował.
1 - Lilo i Stitch - 7 2 - Jak wytresować smoka 2 - 7 3 - Jak wytresować smoka - 7 4 - Heima - 7 5 - Jak wytresować smoka 3 - 6
1. Jak wytresować smoka - 8/10 2. Heima - 8/10 3. Lilo i Stich - 7/10 4. Jak wytresować smoka 2 - 6/10 5. Jak wytresować smoka 3 - 6/10