Wpisujcie Wasze rankingi filmów, które wyreżyserował.
1 - Rykszarz - 8 2 - I Come With The Rain - 6 3 - Schyłek lata - 6 4 - Zapach zielonej papai - 5 5 - Norwegian Wood - 5
1.Zapach zielonej papai-8 2.Rykszarz-7 3.Schyłek lata-7