Moja lista przebojów Hoopera:
1. Lifeforce !!!
2. Miasteczko Salem
3. Teksańska masakra piłą mechaniczną
4. Duch
5. Zjedzeni żywcem
6. Krwawa masakra Hollywood
7. Maglownica
Dla mnie to:
1. Duch
2. Lifeforce
3. Miasteczko Salem
4. Teksańska masakra
5. Krwawa masakra w Hollywood
6. Maglownica
7. Kostnica( shit potworny)
1. Duch
2. Siła witalna
3. Teksańska masakra piłą mechaniczną
4. Miasteczko Salem
5. Krwawa masakra w Hollywood
6. Maglownica
7. Kostnica
1 - Duch - 10
2 - Lifeforce - 8
3 - Miasteczko Salem - 7
4 - Maglownica - 6
5 - Teksańska masakra piłą mechaniczną - 5
6 - Kostnica - 4
-----------------------------------------------
7 - Toolbox Murders - 2
+ Worek na zwłoki - 6
1 - Duch - 10
2 - Siła witalna - 8
3 - Najeźdźcy z Marsa - 7
4 - Zjedzeni żywcem - 7
5 - Apartament dla diabła - 7
6 - Miasteczko Salem - 7
7 - Samozapłon - 6
8 - Maglownica - 6
9 - Lunapark - 6
10 - Krokodyl zabójca - 5
11 - Nocny terror - 5
12 - Teksaska masakra piłą mechaniczną - 5
13 - Teksaska masakra piłą mechaniczną - 5
14 - Djinn - 5
15 - Kostnica - 4
16 - Toolbox Murders - 2
1. Teksańska masakra piłą mechaniczną 9/10 - rewelacja, klimat urywa dupę, końcowa scena - cudo
2. Duch 7+/10 - miejscami zbyt familijny, ale w sumie świetny
3. Lunapark 7/10 - dobry, klimatyczny, ale nie mogę wybaczyć faktu, że slasherowe intro jest jeszcze lepsze niż właściwy horror :)
4. Toolbox Murders 7-/10 - jak dla mnie dobry, ciekawy i w fajnej lokacji kręcony, choć raczej durny.
5. I'm Dangerous Tonight 5/10 - przyjemny i miejscami klimatyczny, z ciekawą fabułą, ale jak na produkcję TV przystało grzeczny i bez polotu
6. Maglownica 5/10 - pod pewnymi względami świetny, pod innymi tragiczny. dziwna rzecz
7. Teksańska masakra piłą mechaniczną 4/10 - jeden z najbardziej irytujących filmów, jakie kiedykolwiek widziałem, szkoda świętej choreografii i potencjału...
8. Kostnica 4/10 - po prostu cienki horror klasy b, ale nie taki zły jak go malują, oglądało się go nawet przyjemnie
nie mogę się doczekać Djina. może Tobe wróci do formy?
1. Teksańska masakra piłą mechaniczną 9/10
2. Duch 7.5/10
3. Siła witalna 6/10
4. Miasteczko Salem 6/10
5. Zjedzeni żywcem 5/10
6. Teksańska masakra piłą mechaniczną II 5/10
7. Kostnica 3/10
8. Krokodyl zabójca 3/10
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1 Teksańska masakra piłą mechaniczną (1974) 6,80 30
2 Miasteczko Salem (1979) 6,00 6
3 Duch (1982) 5,68 37
4 Siła witalna (1985) 5,20 5
5 Teksańska masakra piłą mechaniczną 2 (1986) 3,91 11
6 Krwawa masakra w Hollywood (2004) 2,50 8
7 Kostnica (2005) 1,67 6
8 Krokodyl zabójca (2000) 1,75 8
Pozostałe:
Worek na zwłoki (1993) 4,83 6
Seriale we współpracy:
Opowieści z krypty (1989) 7,22 9
Mistrzowie horroru (2005) 4,64 11
Aktualizacja:
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1 Teksańska masakra piłą mechaniczną (1974) 7,12 49
2 Duch (1982) 6,19 54
3 Miasteczko Salem (1979) 6,00 14
4 Lunapark (1981) 5,36 11
5 Siła witalna (1985) 5,27 11
6 Zjedzeni żywcem (1977) 4,71 7
7 Teksańska masakra piłą mechaniczną 2 (1986) 4,25 20
8 Krwawa masakra w Hollywood (2004) 3,08 13
9 Kostnica (2005) 2,40 10
10 Krokodyl zabójca (2000) 1,67 9
Seriale:
Opowieści z krypty (1989) 7,38 13
Mistrzowie horroru (2005) 5,47 15
Ponadto:
Worek na zwłoki (1993) 5,10 10
1. Teksańska masakra piłą mechaniczną 8/10
2. Duch 8/10 (ale pewnie dzięki Spielbergowi + sentyment z dzieciństwa, bo jak ostatnio widziałem fragment w tv, to niezbyt mi ten familijny klimat podchodził)
3. Teksańska II 7/10 (świetnie się ogląda, ale nie przez pryzmat jedynki)
4. Miasteczko Salem 7/10 (oglądałem krótszą wersję niestety, więc jeszcze do nadrobienia)
5. Siła witalna 6/10
6. Lunapark 6/10
7. Najeźdźcy z Marsa 6/10
8. Maglownica 5/10
9. Zjedzeni żywcem 4/10 (ale muszę jeszcze raz obejrzeć, zdjęcia bardzo ciekawe były, ale jakoś całość mnie nużyła)
10. Krokodyl zabójca 4/10
+ Worek na zwłoki 5/10
+ MoH: Dance of the Dead 6/10
średnia: 6,4